Am stiut de ce…
Am stiut de ce l-am ales pe Liviu Negoita ca primar in sectorul 3. In schimb nu stiu de ce procentajul de participare la vot in sectorul 3 a fost cel mai mic din toate cele 6 sectoarele Bucurestiului. Mi se pare culmea nesimtirii din partea cetatenilor acestui sector. Niste sclavi.
Se mandresc toata ziua cu sectorul lor si cu Liviu Negoita, cu parcarile marcate si cu locurile de joaca pentru copii, cu strazile asfaltate si cu verdeata dintre blocuri, dar le-ar fi picat mana daca s-ar fi dus in numar mare la vot ieri. Rusine sa va fie, taranilor! Cei ca voi merita numai primari gen Poteras si Videanu.
Si daca stam sa ne gandim, altii si-au dat viata pentru ca urmasii lor sa aiba drept de vot, iar pe voi va doare-n cur. Trebuia sa mergeti la vot numai pentru a arata respect fata de omul ce a aratat intregului Bucuresti ce inseamna sa functia de PRIMAR. Nu zic ca omul este genial, dar Liviu Negoita a stiut sa arate ca se poate.
Ok. Poate nu aveati ce sa votati pentru primaria generala si pentru consileri, dar datoria civica cere sa va exprimati votul. Cu nepasare si ignoranta nu o sa ajunga Romania niciodata nicaieri. Cei care nu ati fost ieri la vot va meritati soarta si tara in care traim cu totii! Rusine!
June 2nd, 2008 at 1:00 pm
votasi pdl-u’?

June 2nd, 2008 at 1:06 pm
nu am votat PDL-ul. L-am votat pe Liviu Negoita
June 2nd, 2008 at 5:38 pm
Si eu l-as fi votat, insa desi stau in sectorul 3 pe buletinul meu scrie Ploiesti
June 3rd, 2008 at 11:55 am
Nu e treaba de datorie civica. Problema e, cum spunea si Arhi, ca atat timp cat platesc 30% impozite pot sa aleg daca vreau sa votez sau nu. Daca sa ma duc la vot sau sa ma duc la o bere. Este alegerea mea ca cetatean, nu o obligatie ca pe vremea lui Ceasca.
June 6th, 2008 at 3:43 pm
Ca idee, dreptul la vot există, dar nu şi obligativitatea lui. Iar drepturile unui cetăţean român sunt date mai ales de faptul că îşi plăteşte taxele, aşa că nu văd de ce trebuie să-i faci albie de porci pentru că nu au votat. Nu sunt toţi nişte creduli, nu visează toţi, nu speră toţi în van. Mai sunt şi persoane realiste. Iar pe cele care nu au fost la vot, şi printre care mă număr şi eu din 2000 încoace, aşa le consider.
Aşa că, atât timp cât plătesc taxe, nu am alte obligaţii faţă de statul român.
O zi bună să ai.
June 6th, 2008 at 4:25 pm
@DKK & DEMAIO
Ori ati inteles voi gresit, ori m-am exprimat eu dubios. Eu m-am exprimat strict la Sectorul 3. Chiar mi se rupe de alte sectoare. E treaba voastra de cine vreti sa fiti administrati.
Si nu am zis ca s-ar fi intamplat vreo ilegalitate, sau ca votul ar fi o obligatie, dar in acelasi timp e modul in care iti exprimi multumirea sau nemultumirea fata de primar in cazul in care mai candideaza. Daca stai in sectorul 3, nu ai cum sa fii indiferent fata de ce a facut Liviu Negoita.
Sa nu va prind ca va vaitati vreodata de primari cand nici macar nu ati optat pentru cineva.
Cum ar fi sa nu mai voteze nimeni pe bune si toate rezultatele voturilor sa depinda NUMAI de cat de mult a platit fiecare partid pentru voturi.
“Realistilor”, asteptati sa se schimbe ceva sau sunteti nemultumiti de conditiile din cartiere, dar stati cu palma-n cur la bere.
June 6th, 2008 at 9:16 pm
Păi, normal că mi se rupe de cine face praf cartierul. Asta pentru că îmi permit să ies din el şi să mă duc dracului în parc, să mă plimb, sau să plec în weekend în mama mă-sii şi să nu mai aud de toate jegurile umane care au ajuns să populeze Bucureştiul, nu de alta, dar 80% din probleme provin din cauza ţăranilor stabiliţi aici. Cine ţi-a spus ţie că aştept să se schimbe ceva? Nu se plânge nimeni, nu sunt nemulţumit de condiţii, şi asta pentru că nu aştept să am primar şi să schimbe el ceva. Nu. Schimb eu lucrurile când am chef, dar este drept că pentru asta e nevoie de ceva mai mult decât un jeg de vot.
O seară bună şi succes cu Negoiţă. Cunosc la perfecţie Titanul, am mulţi prieteni acolo, aşa că pot spune cu mâna pe inimă că a făcut treabă cum nu s-a făcut prin alte părţi. Noroc şi cu Prigoană, că a ajutat şi el, asta că tot discutăm de politică.
O seară bună, omule, şi să-ţi fie bine
June 6th, 2008 at 11:11 pm
Normal nu ar fi sa ti se rupa de faptul ca se face praf cartierul. Ca doar locuiesti in el. Pentru cei normali conteaza cum se simt cand ies din bloc, cand stau pe balcon sau cand isi parcheaza masina. Te duci in parc??? Si daca primarul ala pe care nu l-ai votat nu a facut nimic? Atunci o sa dai numai peste drogati si aurolaci, nu o sa gasesti o banca pe care sa te asezi, lacul va fi plin de gunoaie si o sa puta a hoit, terase pline de manelisti infecti si tot asa. Te duci in mama ma-sii…si nici acolo primarul nu a facut nimic. Aceleasi conditii… Si te intorci in mama ma-sii in Bucuresti si tot asa te invarti numai printre jeg si gunoaie.
Schimbi tu lucrurile cand ai chef??? Zau? Ce poti schimba tu, inafara de faptul ca ar putea fi un muc de tigare in minus pe jos printre mii de ambalaje?
June 7th, 2008 at 9:58 am
Nu înţelegi diferenţa între unul care nu are alte variante de a-şi ocupa viaţa decât aceea de a avea grijă de cartier şi mine. Mai pe scurt, omule, mă doare undeva de ţara asta, şi tot ceea ce fac este să mă simt bine. Şi, din fericire, deocamdată am cum să îmi asigur acest bine. Când unii plâng după pomul de la colţ de stradă, tăiat de cine ştie ce primar infect, eu sunt la Braşov, şi mă plimb pe munte. Cam acestea sunt problemele.
Cât despre drogaţi, am fost ani de zile acreditat pe structurile Mibnisterului de Interne şi, sincer, ori de câte ori am avut un astfel de caz, îi adunau de prin scări. Unde, de altfel, se injectează şi în ziua de azi. Dar aşa ne place nouă să ne folosim de imagini de-astea care să stoarcă lacrimi. În sfârşit.
Nu-mi pasă de nimic, asta nu pricepi. Îmi pasă de mine. Şi asta au uitat mulţi să facă. Tocmai de aceea, se duc la vot. La ce i-o ajuta să trăiască mâine mai bine, nu mă prind, că o bancă şi o stradă mai curată nu-ţi aduc seara mâncare pe masă şi nici un weekend de relaxare.
June 8th, 2008 at 9:53 am
Dar de ce nu te duci tu sa locuiesti pe munte? Sa te relaxezi toata viata?
Si, cu toate weekendurile tale de relaxare la munte, 5 zile pe saptamana tot in oras stai si e imposibil sa nu fie lucruri care sa nu te deranjeze pe strada. Poate ca ti se rupe de acele lucruri, dar sigur te deranjeaza.
Si daca tot ti se rupe de tara asta, de ce mai stai aici printre noi? Du-te frate tare afara! Poate acolo o sa-ti pese si de ce se intampla in jurul tau si nu doar de satisfactiile si placerile proprii. Ca daca-ti dau ca exemplu ca prin alte tari, cu mult mai dezvoltate decat Romania, incomparabil as spune, se formeaza comitete de voluntari pentru a ajuta administratia in rezolvarea problemelor comunitatii o sa zici ca sunt nebun. Sau acolo poate tu ai fi considerat nebun cu toate taxele tale platite si cu tot.
Personal, nu dau doi bani pe oamenii care gandesc precum tine. Pentru ca nu va dati seama ca toate lucrurile de care vi se rupe voua, se vor intoarce la un moment dat impotriva voastra. Tie iti e ok ca poti sa respiri un aer curat pe munte, ca ai o cale de acces spre munte, ca a fost cineva care a marcat traseele. Dar ti se rupe de urmasii tai. Sau esti atat de egoist incat nici urmasi nu vrei sa ai?
Poate ca o banca in parc nu-ti da de mancare, dar sigur celor care au ce sa manance pentru ca muncesc si care nu au timp de iesit la munte le-ar prinde bine.
June 8th, 2008 at 10:49 am
1. De ce ma iei cu “frate”? Te-am jignit cu ceva în clipa în care m-am adresat? Nu, pe bune, am făcut ceva de genul acesta, de merit să te adresezi aşa? Am crezut că discut cu o persoană care are o anume ţinută, nu cu un băieţaş de cartier…
2. Nu am chef să trăiesc în altă parte dintr-un singur punct de vedere: nu am cum să câştig acolo aşa cum câştig aici. Nu am să părăsesc venituri sigure şi mai mult decât îndestulătoare pentru mine ca să ajung să trag de nişte bani, chiar dacă stau într-un loc mult mai bun ca ăsta.
3. Da, poate că sunt lucruri care nu le consider atât de fericite, dar trec pe lângă ele…nu am de ce să îmi fac probleme inutile.
4. Pot pleca la orice afară, am rude, şi rude care nu spală vase acolo sau şterg bătrânii la cur, aşa cum fac majoritatea ăstora care ajung să se vândă în străinătate pe nişte amărâţi de euro, dar NU am vrut să plec, deşi am fost invitat de atâtea ori să o fac. România nu este rea, şi se poate câştiga aici, deşi unii habar nu au de asta.
5. Ştiu foarte bine despre ce este afară şi nu dau eu doi bani pe toţi cei care se bat cu cărămida în piept că vor să se implice. Cât despre urmaşii mei, crede-mă, vor avea cel puţin viaţa pe care o am şi eu, şi am să-i feresc eu însumi de implicări patetice. Singurul lucru de care trebuie să aibă grijă sunt ei. Punct. Viaţa nu se trăieşte cu comunitatea, viaţa se trăieşte alături de propria familie. Mor 1.000 de oameni pe stradă? Asta este. Selecţie naturală. Dacă acasă am tot ce-mi trebuie, lucrurile stau bine. Dacă nu, mă duc să muncesc, nu să mă adun în comitete. Comunitate? Scuză-mă, mă piş pe ea, nu am nevoie să pornesc ceva alături de unul care poate de-abia
înţelege ce citeşte din jegul ăla de Libertatea…
6. Ultima frază este de tot căcatul, dar din partea ta este acceptabilă. Muncesc uneori până la 2 noaptea, asta este viaţa…şi îmi permit să evadez oricând, oriunde, pentru asta…dar…de…sunt inteligenţi ca tine care au senzaţia că frec penisul pe acasă, după comitete…
June 8th, 2008 at 2:35 pm
1.
FRÁTE, fraţi, s.m - [..] 2. Termen familiar, prietenesc, cu care cineva se adresează unei persoane (indiferent de sex). [..]
2 + 4.
Se pare ca BANUL
este pentru tine singurul Dumnezeu. Nu zic ca e grav, dar chiar daca banii fac pamantul sa se invarta, bucuriile si placerile vietii stau in cu totul alte lucruri.
3. Treci pe langa ele pentru ca esti…hai sa nu spun NESIMTIT, ci indiferent fata de cei asemenea cu tine. Nu stiu daca ti-ai dat seama, dar prin comentariul tau ti-ai jignit toti vecinii si toti oamenii pe langa care ai trecut. Cum ar fi daca mergand pe strada pe langa primarie in timpul unei furtuni, ti-ar cadea o caramida in cap si te-ar lasa lat pe acolo? Sau ar cadea un copac peste masina eleganta pe care tu o conduci si copilul tau ar suferi leziuni grave. SELECTIE NATURALA, huh? Guess NOT!
4′. Si pana la urma care e problema cu aia care spala la cur? E un mod de a-ti castiga existenta! Poate unii atat sunt in stare sa faca! E de apreciat, nu de condamnat. Nu toti s-au nascut destepti ca tine. Poate ei termina serviciul la ora 5 dupa amiaza si apoi petrec timp cu familia cu banii castigati spaland batrani la cur.
5. Parerea mea este ca tu si toata familia ta sa va cumparati pamant si sa va faceti propria voastra tara. Sa nu lasati pe nimeni sa intre acolo. Si sa va administrati voi acolo cum stiti mai bine, dar imediat iti vei da seama ca formati ghici ce! O COMUNITATE! Dar pentru unii ochelarii de cal sunt un accesoriu cat se poate de familiar.
6. De tot cacatul ai facut-o tu, pentru ca ai inteles total gresit ce am vrut eu sa zic. Poate unora chiar nu le place Brasovul sau Constanta sau muntele sau marea, poate lor le place sa mearga in parc in mijlocul unui oras, sa vada printre crengi blocuri si cladiri. E alegerea lor, nu? Daca tu esti atat de arogant si de plin de tine si consideri ca a-ti permite un weekend la munte inseamna a urca pe o scara sociala, inseamna a fi deasupra tuturor, atunci se pare ca avem scari de valori diferite.
June 8th, 2008 at 5:43 pm
1. Stimate domn, cunosc suficient de bine limba română. Al dracului de bine, chiar. Aşa că vă rog să nu vă consideraţi nici prieten, nici familiar. Lucrurile acestea sunt păstrate pentru cei care le merită din partea mea. Acum, după ce m-ai socotit un cretin, să continui, că aşa este soarta ălora care nu au făcut şcoala la FF, se găsesc unii să caute în DEX…
2. Se pare că greşeşti. Am spus că îmi permit să am o viaţă aşa cum o doresc, în clipele în care o doresc. Asta nu înseamnă să fii robit banului, ci să ştii ce să faci pentru a ieşi din arealul de griji în care suntem cu toţii. Este a doua oară când ajung să constat, numai la acest tur de postat, că vorbesc degeaba…oare reuşim să ne prindem, unii din noi, ce spunem? Nu de bani era vorba, ci de ceea ce faci din tine. Şi eu fac suficiente încât să consider că sunt departe de multe rahaturi.
3. Aşa…am jignit animalele care scuipă pe jos, care aruncă mucul în faţa scării, care se pişă la colţul blocului, care râgâie, care poartă discuţii imbecile, care votează fără să aibă habar de politică şi tot aşa. Şi nu că ar fi doar ăştia. Am lucruri mai importante de făcut decât să am cartierul în grijă. Oricum mă mut din el, dacă asta o să fie. Cât despre cărămidă, doamne ce-mi plac mie ăştia care sunt speriaţi şi de propria umbră şi inventează situaţii care să-i ţină în panică…se cheamă paranoia ce faci tu, ca să ştii.
4. Nu am spus-o ca pe o acuză la adresa lor, ci ca pe un mod de a regreta că aici ajungem, din cauza nivelului scăzut de trai. Iar ţi-ai băgat pula fără să te uiţi dacă am gura deschisă. Aşa faci mereu, sari la gât fără să te asiguri că pricepi tot?
5. Da, aş face asta alături de ai mei şi de cei, foarte mulţi, care sunt sătui de cei ca voi şi de prozelitismul vostru ieftin. Numai că nu se poate. Asta este viaţa, sunt condamnat să am pe aproape lideri de cartier, adevăraţi Che Guevarra de scară…
6. Asta ai înţeles? Iar ai luat-o razna. Spuneam doar, cum am spus de câteva ori, dar este mult prea mult să pricepi, că atât cât o duc bine, mă interesează mai puţin de probleme globale ale omenirii, cum ar fi lipsa băncilor pentru pensionari. E greu să accepţi că unii îşi trăiesc viaţa departe de lucrurile astea inutile cuma r fi grija de vot, de cartier, de ţară, de alte căcaturi asemenea? Hai, că acum mă aştept să te baţi cu cărămida în piept că eşti român.
Este ultima mea postare. Am văzut că nu pricepi nimic, este suficient, nu văd de ce aş mai sta de vorbă cu o persoană care nu acceptă că se poate gândi şi altfel. Fugi, vezi că a început şedinţa de comitet.
June 8th, 2008 at 8:55 pm
Spre deosebire de tine, eu nu am incercat sa-ti schimb tie cu nimic modul de gandire. Pur si simplu ti-am prezentat variante demne de luat in calcul in cazul tau si al celor ca tine. Asta spre deosebire de tine care ai incercat sa-ti impui punctul de vedere si sa demonstrezi ca tu esti cel destept.
Pe mine ma lase rece faptul ca stii tu prea bine limba romana. Daca ai fi atat de inteligent, ai stii ca apelativul “frate” nu este o jignire. Imi pare rau ca mi-am permis sa fiu atat de familiar cu o identitate virtuala.
Nu sunt, stimate domn, paronoia. Daca as fi fost paranoia, as fi considerat ca esti un extraterestru involuat venit sa distruga specia umana. Exemplul pe care ti l-am dat a fost un exemplu care s-a intamplat si care e posibil sa se mai intample. Sunt cazuri reale.
Cum poti sa spui ca nu esti sclavul banului in momentul in care vorbesti numai de venituri sigure, si ca sa citez exact iti dau copy paste, ca se pare ca intre noi doi, tu esti ala care nu esti capabil sa-ti sustii aceeasi parere. Sustii cu inversunare ca motivul pentru care nu pleci din tara este venitul financiar si acum te pierzi printre cuvinte…
2. Nu am chef să trăiesc în altă parte dintr-un singur punct de vedere: nu am cum să câştig acolo aşa cum câştig aici. Nu am să părăsesc venituri sigure şi mai mult decât îndestulătoare pentru mine ca să ajung să trag de nişte bani, chiar dacă stau într-un loc mult mai bun ca ăsta.
Abia astept sa devii un batran senil in baston care sa aiba copiii plecati afara si care sa fie nevoit sa apeleze fie la sistem, fie la o firma. Asta daca nu-ti tragi un glont in cap cand simti ca nu mai poti.
Ramai tu cu parerile tale si cu jegul de viata in care ai trai daca toti ar fi ca tine. Lasa ca raman eu cu comitetele mele si cu cartierul meu.
June 8th, 2008 at 10:12 pm
Omule, la venituri mă refeream la faptul că la ţară nu am cum să câştig încât să nu am probleme de viaţă. Nu de alta, dar cred că ştii bine că ţăranii vin aici, să scape de foame.
Şi boşorog senil nu am să devin. Asta doar şi pentru că am învăţat de mic faptul că trebuie să mă ajut singur, nu să sug pula altora pentru a primi câte ceva. Mai departe…tăcere.
Rămân în jegul meu, stai calm. Şi sper să nu am vreodată vecini de scară ca tine, ca să fiu nevoit să mă mut. Rămâi în cartier. Altceva nici nu ai ce să ceri de la tine.
June 9th, 2008 at 7:20 am
ai demonstrat inca o data cat de inconstant esti in modul de gandire. Initial spui ca in Romania castigi mai bine decat in orice alta tara si acum vorbesti despre viata rurala.
A deveni un bosorog senil nu tine de tine, stimabile domn. Se intampla cu inaintarea in varsta. La fel ca parintii si tara, boala de care o sa suferi, nu prea ai cum sa ti-o alegi.
Esti prea arogant si prea plin de tine ca sa-ti dai seama cat de multe lucruri la comun folosesti in viata de zi cu zi!
June 10th, 2008 at 11:59 am
@nabelea : si ar mai sti ca forma de singular pentru persoana I a verbului “a continua” este “eu continuu”
Lasand la o parte carcotelile, DeMaio … tu esti unul dintre aceia care cred ca Pamantul s-a desprins din Luna, si nu invers!
July 4th, 2008 at 3:49 pm
wow….cu mici “sarituri” am urmarit “polemica”….
1. Lexu = chiar daca te cunosc, nu din acest motiv tin sa te sustin si sa fiu de acord cu tine in mare parte… Totusi in acelasi timp, da, e dreptul meu sa votez, dar pe cine?…asta e o intrebare care mi-o pun continuu….fiindca nush dak se observa dar pana si campaniile sunt la fel si cu greu poti sa zici, da, am incredere ca x-lica asta, care se diferentiaza de restu. ca o sa schimbe ceva. Stiu, tre sa incercam…..dar asta se leaga usor si cu problema mea cu autoritatea in general, care cu ffff mari eforturi o recunosc…
2. Demaio = Esti un ignorant!!! Un Mult prea MARE IGNORANT UNOCEREBRAT ca sa intelegi ca oamenii ar trebui in primul rand sa fie oameni si nu animale solitare….Marsh in creierii muntilor ca nu ai ce cauta in societate..Da! Te jignesc! Fiinte ca tine infecteaza, si asa bolnava, societatea. Sper sa ramai infertil
July 5th, 2008 at 9:44 am
Crizuleeee - Nu sunt ignorant, dar sunt sătul de javrele astea militante ca tine şi ca ăia de mai sus. Îi urez mă-tii acelaşi lucru, se pare că prima oară a greşit. Asta aşa, nu de alta, dar încă am senzaţia că nu m-am luat de sănătatea nimănui. Uite că trebuia să mă iau de a ta, ce să fac.
July 12th, 2008 at 1:04 am
tind sa ascund ideea in gandul meu ca acest articol l-ar fi stricat o epava jalnica precum acel Demaio care, candva, s-a mai certat si cu altii din cacaturi pe care el le considera greseli fatale ale vietii. Revenind la subiectul pe care l-ai “intins” in articol. L-am votat pe Negoita, eu, ca om, ca si cetatean al bucurestiului din sector 3, si stii de ce? Pentru ca, spre deosebire de altii, el a facut intr-adevar ceva, ceva ce altii nu cred ca ar putea face, si care nu au facut nici pana acum. S-a ocupat realmente de sector. Cel putin din perspectiva mea cred totusi ca a facut ceva. Ma insel?